072-3304932

הרמת חזה בהתאמה מושלמת לכל אישה

במרפאת ד"ר אבנר בן שושן

צניחה של החזה היא תופעה נפוצה למדי. בין הגורמים לכך: הריונות, הנקות, ירידה חדה במשקל, חזה גדול ולכן כבד, גיל ועוד. ניתוח הרמת חזה מספק מענה אפקטיבי ומסייע לחזק את הדימוי העצמי, שאצל נשים רבות מושפע במידה לא מועטה ממראה החזה. ד"ר אבנר בן שושן צבר ניסיון נרחב בביצוע ניתוח זה, ומאפשר לכל אישה לחזור וליהנות מחזה זקוף ומוצק, בהתאמה מלאה למבנה הגוף ולהעדפות האסתטיות שלה.

שאלות ותשובות

בנושא הרמת חזה

אינדיקציה פשוטה ויעילה היא המיקום של הפטמה: אם היא מתחת לקו הקפל התת שדי (נקודת ההשקה בין השד לגוף), החזה נפול. בכל מקרה במהלך מפגש הייעוץ ד"ר אבנר בן שושן בוחן כמובן את המצב באופן יסודי ומעמיק, מתייחס למגוון פרמטרים (גודל, נפח, פרופורציות, מבנה גוף ועוד) – ורק לאחר מכן ממליץ על הפתרון הנכון.
ניתוחי הרמת חזה כוללים הסרת רקמות עור, וכן עיצוב מחדש של האזור. בהתאם השדיים עשויים להיראות קטנים יותר אחרי ההרמה, ועובדה זו נלקחת בחשבון במהלך תכנון ההליך.
ברוב המקרים בין שעתיים לשלוש.
הריון והנקה עשויים לגרום לשינויים בגודל וצורת השדיים. יחד עם זאת אין מניעה לעבור הרמת חזה גם כשבעתיד צפויים הריונות. כירורג פלסטי אחראי מתייחס גם למידע בנוגע לתכנון המשפחה לפני ההמלצה על מעבר ניתוח חזה.
בדרך כלל אחרי 7-10 ימים. יש מגבלות מסוימות למשך כחודש ובפרט הצורך להימנע ממאמצים גופניים משמעותיים (וכן מאלכוהול ועישון).

רוצים/ות לראות איך מתבצע ניתוח הרמת חזה?

צפו בגלריית הסרטונים שלנו!

השלבים העיקריים

בניתוח הרמת חזה

שלב ראשון

אבחון רמת הצניחה של החזה. במפגש הייעוץ יתבצעו מדידות מדויקות, כדי להבין מהו היקף ההרמה הנדרשת.

שלב שני

בחירת סוג ההרמה. ניתן לשלב הרמת חזה עם הוספת שתלים על-מנת ליצור מראה זקוף וגם מלא יותר, אופציה נוספת היא הרמה והקטנת חזה על-מנת למנוע מחזה גדול ונפול לצנוח שוב בעתיד עקב הכובד, וכמו כן ניתן לטפל בחוסר סימטריה בין השדיים.

שלב שלישי

הסרת עודפי עור ועיצוב רקמות השד. הבסיס של ניתוח הרמת חזה הוא הסרת רקמות עור עודפות והרמת הרקמות הנותרות כדי לעצב את המראה הרצוי. פעולות אלה מתבצעות דרך חתך סביב הפטמה. שלב רביעי מיקום מחדש של הפטמות. במידת הצורך, על-מנת ליצור הרמוניה מדויקת, הפטמות יועברו למיקום גבוה יותר ותתבצע הקטנה של עטרת הפטמה.

ד"ר אבנר בן שושן

מומחה בתחום הרמת חזה

קשב רגיש

ניתוח חזה, כמו כל ניתוח פלסטי, הוא אירוע רגשי לא פחות משהוא שינוי פיזי. ד"ר אבנר בן שושן מקדיש זמן ותשומת לב גם להיבט הנפשי, כדי לוודא התאמה לתהליך והפקת מקסימום תועלת ממנו גם מבחינת הדימוי העצמי.

ניסיון

עם קליניקה פרטית שפועלת בהצלחה מאז 1998, תחילה בפריז ולאחר מכן בישראל, ד"ר בן שושן יכול להבטיח, וגם לקיים, ניתוח בטוח ומועיל במיוחד.

זמינות

ד"ר בן שושן וצוות המרפאה זמינים עבור המטופלות לאורך כל הדרך, עם מענה מקצועי סבלני לכל שאלה ופנייה.

נקודות חשובות

ודגשים לגבי הרמת חזה

התאמה אישית מדויקת

הרמת חזה היא לא עוד פעולה טכנית, אלא תהליך שחייב להיות מותאם אישית לכל אישה. בפרט מקפיד ד"ר בן שושן על תכנון מדויק שיוביל לחזה לא "רק" זקוף אלא גם בפרופורציות האידיאליות (מה גם שחזה גדול וכבד עלול לצנוח מחדש אחרי הרמה, ולכן במקרים אלה בדרך כלל תתבצע גם הקטנה, גם אם מבחינה אסתטית האישה אוהבת את הגודל).

תזמון

ניתוח הרמת חזה מתבצע רק כשמשקל הגוף יציב. בהתאם מומלץ לחכות חצי שנה אחרי לידה או תום תקופת הנקה, וכמו כן לעבור את ההליך הכירורגי אחרי דיאטה ולא לפני.

חזייה רפואית

על-מנת לאפשר החלמה יעילה ותוצאות מיטביות, רצוי להשתמש בחזייה רפואית במשך 6 שבועות לאחר הניתוח.

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

פתח/י צ'אט
זקוקים לעזרה?
ד"ר אבנר בן שושן
שלום,
איך אפשר לעזור?
Call Now Button