072-3304932

האפשרויות השונות של מתיחת פנים

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

אפשרויות שונות של מתיחת פנים

אפשרויות שונות של מתיחת פנים

אנחנו חיים בעידן של ריבוי אפשרויות. בעוד ועוד תחומים יש יותר ויותר אופציות, ובזכותן חופש בחירה נרחב מאוד – שכדאי כמובן לנצל אותו בחוכמה. כשהמטרה היא מתיחת פנים על-מנת ליהנות ממראה צעיר יותר באופן משמעותי, הבחירה העיקרית היא בין ניתוח מתיחה לבין מתיחה ללא ניתוח. ד"ר אבנר בן שושן, כירורג פלסטי עם ותק של למעלה מ-20 שנים, מפרט מהם היתרונות של כל אופציה ומסביר איך לבחור ביניהן.

ניתוח מתיחת פנים – לשינוי רחב היקף לטווח ארוך

האפשרות הראשונה היא כאמור ניתוח מתיחת הפנים. למעשה יש מספר סוגים של הליכים כירורגיים מסוג זה, ובפרט נהוג להבחין בין מתיחת פנים מלאה לבין מיני מתיחה – הניתוח הראשון כולל התייחסות לכל חלקי הפנים, ואילו מיני מתיחה מתמקדת בחלק התחתון. בכל מקרה הליך כירורגי מצליח לייצר שינוי נרחב במיוחד.

יתרון משמעותי נוסף של אפשרות זו הוא שהתוצאות מחזיקות מעמד כ-10 שנים, ולמעשה גם לאחר מכן מי שעבר או עברה את הניתוח ייראו צעירים יותר בהשוואה לבני/בנות גילם שלא נותחו.

החיסרון הבולט של מתיחת פנים באמצעות הליך כירורגי הוא שמדובר בניתוח. לרוב הוא מתבצע תחת הרדמה מלאה, וכירורג בעל אחריות ויושרה כמו ד"ר אבנר בן שושן ידגיש כי יש בכך סיכונים מסוימים (גם אם מזעריים). כמו כן נדרשת החלמה של כשבועיים לאחר הניתוח.

מתיחת פנים בחוטים – למי שמעדיפים להימנע מניתוח

האפשרות השנייה, מתיחת פנים בחוטים, מנטרלת את החסרונות של הניתוח – משום שהיא מתבצעת למעשה על בסיס הליך לא פולשני. בזכות עובדה זו היא מתאימה מאוד לאנשים שחוששים מפני ניתוח, למי שנרתעים מהרעיון של הרדמה מלאה וגם למי שמנועים מסיבות כאלה ואחרות לעבור הליך כירורגי.

מתיחת פנים עם חוטים מצליחה גם היא להצעיר במידה ניכרת את המראה של כל אחד ואחת. הסיבה לכך היא שהחוטים מספקים מענה אפקטיבי לאחת התופעות המשמעותיות ביותר מבחינת הזדקנות הפנים: התרופפות הרצועות שתומכות ברקמות השונות.

החוטים פשוט מחליפים את הרצועות, מחזיקים את רקמות העור וכך מחזירים אותן למיקום המקורי שלהן. החדרה מדויקת של חוטים לנקודות הנכונות מקנה לפנים מראה צעיר וחיוני.

החיסרון הבולט של שיטה זו הוא שהחוטים מחזיקים מעמד רק עד שנתיים. יחד עם זאת ניתן לאחר פרק זמן לחדש את הטיפול ולשמר את המראה המבוקש.

מהי השיטה המתאימה לכם ביותר?

על-מנת לבחור נכון בין שתי השיטות מומלץ להגיע לכירורג פלסטי שמבצע גם ניתוחים וגם מתיחות פנים עם חוטים, וכבר צבר ניסיון רב בשני ההליכים.

ד"ר אבנר בן שושן עושה זאת שנים רבות, ובצירוף היושרה המלאה שלו מובטחת לכל אחד ולכל אחת המלצה אופטימלית בהתאם למאפיינים הספציפיים שלהם.

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

פתח/י צ'אט
זקוקים לעזרה?
ד"ר אבנר בן שושן
שלום,
איך אפשר לעזור?
Call Now Button