072-3304932

מידע חשוב על ניתוחים לעיצוב הגוף

ניתוחים לעיצוב הגוף

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

ניתוח לעיצוב הגוף מידע חשוב

כאשר נשים או גברים המתמודדים עם השמנת יתר משמעותית, עוברים תהליך של ירידה ניכרת במשקל, התוצאה היא, במקרים רבים, גוף רזה הנמצא במשקל היעד הנכון לו מבחינה בריאותית.

עם זאת, בהיבט האסתטי לרובם ישנה עוד כברת דרך, להשגת המראה שאותם הם באמת מבקשים להשיג.

שתי הבעיות השכיחות ביותר אצל אנשים כאלה הן עור עודף רב, שנותר לאחר השלת הקילוגרמים, כמו גם הצטברות של שומנים במקומות שונים בגוף, שאינם יורדים למרות השינוי התזונתי ואימוני ספורט אינטנסיביים.

ד"ר אבנר בן שושן מבצע מגוון של ניתוחים לעיצוב הגוף וטיפולים אסתטיים שונים, להשגת תוצאות אופטימליות של מראה גוף מחוטב.

ניתוחים לעיצוב הגוף – למי הם מיועדים?

ניתוחים אלה מיועדים עבור נשים או גברים שרוצים להגיע לחיטוב של הגוף, בתהליך הכולל התחשבות במאפייני הגוף שלהם ומתוך רצון להשיג מראה טבעי ופרופורציות נכונות. ההתאמה של הפעולות הכירורגיות עצמן ושיטות הטיפול המבוצעות בפועל, נעשית לאחר שקלול כל נתוני הגוף של כל פציינט בנפרד ומתוך רצון לייצר הרמוניה בין החלק המנותח, לבין יתר חלקי הגוף.

ניתוחים לעיצוב הגוף יכולים להתאים הן לגברים והן לנשים, כאשר ישנם שינויים מסוימים בפעולות המתבצעות במהלך הניתוח, כנגזרת מהשוני הן במבנה הגוף הנשי והגברי והן באופן ספציפי, עבור כל אחד מהפציינטים המגיעים לקליניקה.

אילו סוגי ניתוחים קיימים כיום ובאיזה גיל ניתן לעבור אותם?

הניתוח הפופולרי ביותר, המיועד לעיצוב הגוף, הוא  ניתוח למתיחת בטן שנפוץ אצל נשים שסיימו להרות ולהיניק ושמעוניינות "להשיב עטרה ליושנה" ולחזור לגזרה הקודמת שלהן. ניתוחים נוספים מתחום זה, הם ניתוח לשאיבת שומן וכן ניתוח עיצוב הישבן, שני סוגי טיפולים אסתטיים שמסייעים לשיפור ושדרוג המראה של איברי הגוף – ולהשגת חיטוב שמאוד קשה להשיג בחדר הכושר, במיוחד לאחר תהליך של ירידה משמעותית במשקל.

ניתוחים לעיצוב הגוף, מטרתם להיות "הדובדבן של הקצפת", עבור מי שממילא שומרים ומקפידים על המראה החיצוני שלהם ומנסים לתחזק אותו בתזונה נכונה ובהתעמלות קבועה.

הרעיון הוא, לאפשר לאותם אנשים להגיע עד לפסגת החלומות שלהם, זו שהם אינם מסוגלים להגיע אליה בכוחות עצמם.

הניתוחים הללו, בין אם הם מבוצעים בהיקף מצומצם באזור קטן יחסית, כמו מתיחת בטן, או שהם נרחבים ומבוצעים בכל חלקי הגוף, למשל הרמת זרועות בשילוב עם שאיבת שומן והרמת החזה, משפיעים עמוקות על הביטחון העצמי של המנותחים. ההישג הגדול ביותר בסיומו של התהליך, הוא הדימוי העצמי שמשתפר בצורה אדירה והיכולת של המנותחים לקבל את גופם באהבה.

חשיבות הייעוץ המקצועי לפני בחירת הטיפול האסתטי

הפנייה לקליניקה לניתוחים פלסטיים לצורך ביצוע הליך אסתטי, מתרחשת בדרך כלל לאחר שבמשך שנים אנשים חלמו וקיוו להשיג מראה חיצוני מסוים, לרוב גם אחרי אינספור ניסיונות לשנות את מראה הגוף באמצעות דיאטות וספורט אינטנסיבי. לחצו למידע על ניתוח הגדלת חזה

חשוב להבין, כי ניתוחים לעיצוב הגוף בטכנולוגיה המתקדמת של ימינו, הינם תהליכים בטוחים ואמינים, במיוחד כאשר הם מתבצעים על ידי רופאים מומחים ברפואה אסתטית – מכאן שאין צורך להתלבט ומוטב לפנות בהקדם לקליניקה, לכל הפחות על מנת לקבל ייעוץ מקצועי רפואי. הליווי המקצועי אצל כל אחד מהמנותחים, כולל הכנה לניתוח והסברים לקראת התהליך, טיפול באמצעים המתקדמים ביותר וליווי גם לאחר סיום התהליך, מתוך הבנה כי גם לתקופת ההחלמה ישנה חשיבות רבה בהשגת התוצאות הרצויות.

רופא מומחה יסייע לכם להשיג את המראה החיצוני שחלמתם עליו

ד"ר אבנר בן שושן הוא מומחה לרפואה אסתטית ופלסטיקה, חבר באיגוד הכירורגיה הפפלסטית הישראלי בעל ניסיון של שנים רבות בניתוחים אסתטיים מכל הסוגים. מתעניינים בניתוחים לעיצובים הגוף ובטיפולי אסתטיקה מתקדמים?

פנו בהקדם לקליניקה וקבעו תור לייעוץ מקצועי בטלפון  072-3304932

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

פתח/י צ'אט
זקוקים לעזרה?
ד"ר אבנר בן שושן
שלום,
איך אפשר לעזור?
Call Now Button