072-3304932

מאיזה גיל אפשר להתחיל ניתוח מתיחת פנים?

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

הרצון להיראות במיטבן משותף לנשים בכל גיל, כאשר לכל שלב בחיים ניתן להתאים פעולות מסוימות שיגרמו לאישה להרגיש נפלא עם עצמה.

ניתוח מתיחת פנים הוא פרוצדורה אסתטית אינטנסיבית, המתאימה לנשים שסובלות מעור פנים נפול, בעל מראה עייף ולא חיוני.

הניתוח יכול בהחלט להשיב את הנעורים במובן הוויזואלי, אך חשוב להבין במה הוא כרוך ובעיקר לבחור בתבונה את הרופא שיבצע אותו בפועל.

ד"ר אבנר בן שושן הוא מומחה לרפואה אסתטית ובעל ניסיון רב ב ניתוח מתיח פנים.

מהו ניתוח מתיחת פנים?

הניתוח עצמו מתייחס לאזורים ה"רכים" של הפנים, כאשר במהלך הניתוח הרופא מבצע חתכים זעירים בעור ומותח אותו, מסיר חלקים עודפים ומבצע סגירה של החתך.

המראה המתקבל הוא של עור ללא קמטים, כמו זה שמאפיין נשים צעירות. חשוב להבין: זוהי פרוצדורה משמעותית בהיבט הרפואי, המשלבת כמה וכמה היבטים וביניהם היכולת להתאים את התהליך בצורה המדויקת, בעבור כל פציינטית באופן אישי.

הליך ההחלמה מן הניתוח עשוי לקחת מספר שבועות וזוהי הסיבה שכדאי לקבל את מלוא האינפורמציה מהרופא המנתח, בנוגע לשלבים המקדימים של הניתוח – וגם באשר לשלבי ההחלמה הצפויים.

למי מיועד הניתוח?

מאיזה גיל אפשר לבצע ניתוח מתיחת פנים

מתיחת פנים היא הליך מאוד אישי ואובייקטיבי, לכן ניתוח של אישה מסוימת יהיה שונה, מבחינת השלבים שלו ואזורי הטיפול המדויקים בפנים, לעומת אישה אחרת.

הסיבה היא שישנם כמה וכמה גורמים המשפיעים על מצב העור, שהמנתח צריך לקחת בחשבון: גיל האישה, מצב העור שלה, אורח החיים שהיא מנהלת, המשקל שלה ונתונים אישיים אחרים.

גם לגנטיקה יש חלק בלתי נפרד בעניין, כאשר ישנן נשים שעורן נוטה להתקמט כבר בגיל ארבעים, בעוד נשים אחרות מגיעות לגיל שישים ויותר, כמעט בלי קמטים.

ככלל, ניתן להגיד שניתוח מלא למתיחת הפנים יתאים לנשים שחצו את גיל שישים, כיוון שבשלב זה יידרש הליך אינטנסיבי כמו הטיפול הזה, על מנת להשיג את התוצאה הרצויה. בגילאים צעירים יותר, לעתים ניתן יהיה להסתפק בטיפולי אסתטיקה אחרים ולקבל את המראה המבוקש.

מאיזה גיל ניתן לעבור פרוצדורות אסתטיות באזור הפנים?

אם בעבר היה מקובל שרק נשים מבוגרות יעברו טיפולי אסתטיקה, הרי שכיום מדובר בחלק ממש בלתי נפרד מחייהן של נשים רבות, כאשר כבר בגיל שלושים פלוס ניתן לראות נהירה של נשים לקליניקות לרפואה אסתטית.

כל אישה רוצה להשיג את המראה הטוב ביותר שהיא יכולה, לכן גם קיים מגוון רחב כל כך של פרוצדורות אסתטיות לא פולשניות, או פולשניות במקצת, שמאפשרות להן לעשות זאת.

המשמעות היא, שניתוחים למתיחת פנים אמנם נחשבים לתהליך ניתוחי בעל משמעויות רבות ויש לו השפעה ניכרת ביותר על מראה הפנים, אך בשלב מוקדם יותר של החיים, אפשר יהיה לקבל תוצאה נהדרת של מראה העור, גם באמצעות טיפולים אחרים.

לייעוץ המקצועי יש כאן משקל רב, כאשר מנתח מומחה יידע להמליץ בצורה אחראית למטופלות שלו, על ההליכים האסתטיים שישיגו את התוצאה המיטבית בעבורן.

מומלץ לבחור קליניקה לרפואה אסתטית שמעניקה מגוון רחב של אופציות בעבור כל אישה: אם זה הזרקות של חומצה היאלורונית או בוטוקס, ניתוחי מיני-מתיחת פנים, טיפולי הצערה שונים והליכים שיכולים להעניק מראה נהדר, בהתאמה אישית.

בחירת מנתח מקצועי מהווה חלק בלתי נפרד מן התוצאה הסופית

למנתח המבצע ניתוח מתיחת פנים היכולת להעניק לאישה את המראה הטבעי והנכון לה, מבלי שההליך האסתטי שעברה יבלוט לעין או ייראה מלאכותי.

זוהי מיומנות שדורשת מקצועיות רבה, לכן חשוב לדעת למי לפנות כשבוחרים לעבור את הניתוח. ד"ר אבנר בן שושן מנתח פלסטי מנוסה בניתוחי פנים לנשים ולגברים וצבר שנות ניסיון רבות בטיפולי אסתטיקה מכל הסוגים. ניתן לפנות לקליניקה לפרטים נוספים ולקביעת תור לייעוץ.

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

פתח/י צ'אט
זקוקים לעזרה?
ד"ר אבנר בן שושן
שלום,
איך אפשר לעזור?
Call Now Button