072-3304932

מהן הסיבות המביאות נשים לניתוח הרמת שדיים?

מהן הסיבות המביאות נשים לניתוח הרמת שדיים?

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

מתי מומלץ לעבור את הניתוח להרמה של השדיים

שדיים, הוא מסממני הנשיות הצעירה, לכן ברור מדוע ניתוח הרמת שדיים הוא מהמבוקשים ביותר מבין ההליכים האסתטיים, ברפואה הפלסטית בכל העולם וגם בישראל. עם זאת, ישנן נשים רבות המתלבטות באשר לניתוח ההרמה שדיים ומביעות חשש, כיוון שהן אינן בטוחות במה כרוך התהליך וכיצד הוא ישפיע על חייהן.

ד"ר אבנר בן שושן הינו מומחה לרפואה פלסטית מציע את הפתרונות הנכונים לכל אישה, החולמת להרים את השדיים ולהיראות צעירה יותר, בצורה הבטוחה, לקבלת תוצאות נפלאות שיסייעו למנותחת לאהוב את גופה מחדש ולהעלות את הביטחון העצמי שלה.

מהן הסיבות המביאות נשים לניתוח הרמת שדיים?

מראה נפול של השדיים הנשי, יכול להיווצר בשל שלושת הגורמים הבאים:

  1. ההתבגרות והזקנה, העור בכל איברי הגוף הופך לדקיק והשרירים נחלשים באזור השדיים, כמו בגוף כולו. הדבר משפיע הן על מראה השדיים שנראים נפולים יותר והן על היציבה כולה, כאשר גב כפוף מחמיר עוד יותר את המראה העייף של אזור השדיים.
  2. דיאטות קיצוניות – אצל נשים שירדו קילוגרמים רבים, יצטברו עודפים גדולים של עור וייתכן שיישארו מצבורי שומן באזורים שאינם אסתטיים, אך ברוב המקרים נשים כאלה יתמודדו עם חוסר פרופורציה של השדיים אל מול יתר הגוף, משמע שדיים שנראה נפול.
  3. הריונות ובעיקר הנקה – אצל נשים שילדו ובמיוחד אצל מי שגם היניקה תקופה ממושכת, השדיים עלולים לקבל מראה "מרוקן" ונפול.

ניתוח הרמת שדיים יכולים להתאים למי ששייכת לאחת מהקבוצות הללו ולכל מי שחשה שהשדיים שלה כבר לא נראה כמו פעם – והיא מעוניינת לעבור הליך אסתטי מסוים, על מנת להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמה.

מתי מומלץ לעבור את הניתוח להרמה של השדיים והאם כדאי לשלב גם הגדלה שלו?

על מנת להשיג תוצאות יפות בניתוח להרמת השדיים, חשוב להגיע לקליניקה כאשר ישנו סיכוי גבוה להשגת המראה החיצוני המבוקש, דבר שמתרחש אצל מי שהגוף שלה אכן נמצא במצב המיטבי על מנת לעבור את התהליך.

הניתוח איננו מתאים לנשים עם עודף משקל גדול שנמצאות בתהליכי הרזייה, לדוגמה, כיוון שהגוף שלהן ממשיך להשתנות וניתוח בתחילת הדרך לא יביא בהכרח לתוצאות הרצויות. בנוסף, מומלץ לעבור ניתוח מסוג זה לאחר שהאישה סיימה להיניק וכמובן שלא בזמן היריון, כיוון שאלו הן תקופות שבמהלכן השדיים משתנה וגדל, מכאן שעדיף להמתין לשלב שבו במשך כמה חודשים האישה נמצאת באותו המשקל.

במקרה שבו ישנו עודף משמעותי של עור עודף והשדיים נראה נפול, עדיף שלא לשלב הגדלה של השדיים יחד עם ההרמה: הכבדה נוספת על השדיים והפיכתם לכבדים עוד יותר, עלולה לייצר תוצאה הפוכה שאיננה רצויה, שהיא נפילה עוד יותר חמורה של השדיים.

מוטב בכל מקרה להתייעץ עם הרופא המטפל, על מנת להחליט האם להגדיל את השדיים בנוסף להרמתו – וכן לבחור את השיטה שבה תתבצע ההרמה וההגדלה.

מה כולל הניתוח ותהליך ההחלמה שאחריו?

ניתוח הרמת שדיים כולל הסרה של שומנים ועודפי עור, הרמת השדיים ותפירה מחדש של האיזור. זהו ניתוח מורכב, אך בדרך כלל האישה יכולה להשתחרר לביתה עוד באותו היום. חשוב לפעול לפי הוראות הרופא בכל הנוגע לתקופת ההחלמה הראשונית, לרבות הקפדה על תנוחת שינה על הגב ורחצה עדינה – ובעיקר הימנעות ממאמץ ונשיאת משאות כבדים, בשבועות הראשונים.

ניתוח להרמת השדיים אצל רופא מומחה לרפואה פלסטית

ד"ר אבנר בן שושן הינו חבר האגודה הישראלית לכירורגיה פלסטית ומומחה בניתוחי אסתטיקה מגוונים. מעוניינים לקבל הכוונה וייעוץ? התקשרו כבר היום אל הקליניקה והזמינו פגישה לצורך ייעוץ מקצועי בטלפון 072-3304932

פרטים נוספים על הרמת שדיים

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

פתח/י צ'אט
זקוקים לעזרה?
ד"ר אבנר בן שושן
שלום,
איך אפשר לעזור?
Call Now Button