072-3304932

להשיב לכפות ידיים את המראה הצעיר

להשיב לכפות ידיים את המראה הצעיר

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

להחזיר את הזמן לאחור

עבור אנשים רבים, כפות הידיים הן "כרטיס הביקור" עוד הרבה לפני הפנים שלהם. לחיצת יד יכולה להעיד רבות על הביטחון העצמי של אדם, לכן כאשר אישה או גבר אינם מרגישים בנוח עם האיבר הזה, הדבר עלול להשפיע על כל ההתנהלות הפיזית שלהם.

ניתן לבצע ניתוח של הצערת כפות ידיים, כשהמטרה היא להשיב להן את המראה הצעיר, בטכניקות מתקדמות שיכולות, לפחות בהיבט הויזואלי, להחזיר את הזמן לאחור. ד"ר אבנר בן שושן הוא מומחה לרפואה פלסטית, המבצע מגוון טיפולים אסתטיים לרבות טיפולי הצערה לכפות ידיים.

ניתוח הצערת כפות ידיים – למי הוא יכול להתאים?

הסיבות להתקמטות העור בגב היד והיווצרות מראה שאיננו חלק ולעתים גם מלא בכתמי פיגמנטציה, קשורות בדרך כלל לגיל וההזדקנות היא הגורם העיקרי לכך שכפות הידיים מקבלות מראה "עייף" שכזה. הגמישות של העור הולכת ונעלמת וגם הבוהק שלו, כאשר פעולות לריכוך העור כמו מריחת קרמים ייעודיים, יכולות להועיל במידת מה אך לרוב לזמן קצר ביותר.

ניתוח הצערת כפות ידיים יכול להתאים לאנשים שחשוב להם להציג כפות ידיים מטופחות שנראות צעירות והדבר, מבחינתם, מהווה חלק בלתי נפרד ממראה חיצוני מוקפד ונאה.

מרבית המנותחים הם אנשים בני שישים ומעלה, אשר עקבות הזמן כבר ניכרות עליהם – ובמיוחד אלו שמשתמשים בחיי היום יום בחומרי שונים עם הידיים והעור באיזור זה ניזוק אצלם בצורה משמעותית.

כיצד מתבצע הניתוח?

הצערת כפות ידיים איננו ניתוח פולשני, אלא טיפול אסתטי שמתבצע על ידי הזרקת חומרי מילוי לאיזור זה.

כחלק מההתבגרות של העור, הוא הולך ומידקק ויחד עם היעלמות הבוהק, גם השומן המועט שקיים בכפות הידיים ושתורם לנפח הנאה של איבר זה, הולך ונעלם.

מסיבה זו, הדרך להשיב את המראה האסתטי לכפות הידיים, היא באמצעות הזרקה של חומרים ייעודיים למילוי, כאשר חומצה היאלורונית נחשבת לחומר הפופולרי מכולם, אך ניתן לעשות את אותה הפעולה ממש באמצעות הזרקת שומן עצמי.

נוסף על ריענון הנפח עבור כפות הידיים והחדרת חומר מילוי לתוכן, הטיפול האסתטי של הצערת כפות ידיים כולל גם הסרה של כתמי פיגמנטציה שנוצרו בעור, באמצעות מכשור לייזר מתקדם.

המטרה היא להשיג את אותו המראה הטבעי והיפה של כף היד, כפי שהיא הייתה כמה שנים קודם להאצה של תהליך ההזדקנות. התהליך כולו הוא קצר ואיננו מצריך כל אשפוז, כלומר שהמטופלים רשאים לחזור לביתם מיד כשהתהליך מסתיים.

תקופת ההחלמה לאחר תהליך של הצערת כפות הידיים

הטיפול האסתטי של הצערת כפות הידיים, נחשב לאחד מבין הטיפולים הפשוטים יחסית, הן בשל התהליך עצמו המבוצע בקליניקה, הן בזכות תקופת ההחלמה שלאחר סיום התהליך.

למעשה, כאמור, לא נדרש כל אשפוז והמראה הסופי מושג כבר ביציאה מן הקליניקה, כאשר כף היד נראית בוהקת וצעירה והעור מקבל גמישות וחיוניות חדשה.

ההמלצה בנוגע לתקופה שלאחר התהליך, היא להקפיד על מריחת חומרים מלחחים כדי לשמור על גמישות העור, כמו גם להימנע מחשיפה לשמש ככל שניתן.

עניין נוסף שמודגש בפני המטופלים, הוא הפעלת כף היד:
ישנה חשיבות גדולה להפעלת האיזור המטופל ושימוש בכפות הידיים לפעולות מוטוריות שונות ולאימונים ייעודיים של פתיחה וסגירה כף היד, למשל, כדי לשמר את יכולת השימוש בשרירים אלה ואת הזרימה התקינה של הדם, לכל חלקי כף היד.

בחירת רופא מנתח שישיג את התוצאות הטובות ביותר בטיפולים אסתטיים

ד"ר אבנר בן שושן הינו רופא מומחה בתחום הפלסטיקה והטיפולים האסתטיים, אשר ביצע אלפי פרוצדורות פלסטיות וצבר ניסיון וידע מקצועי רב. מעוניינים לשמוע עוד על הצערת כפות ידיים ולקבל ייעוץ מקצועי? התקשרו בהקדם לקליניקה בטלפון 072-3304932.

לחצו לפרטים נוספים על הצערת כפות ידיים

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

פתח/י צ'אט
זקוקים לעזרה?
ד"ר אבנר בן שושן
שלום,
איך אפשר לעזור?
Call Now Button