072-3304932

לעבור ניתוח פלסטי אצל מומחה מנוסה

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

מנתח פלסטי עם ניסון רב – ד"ר אבנר בן שושן

ד"ר אבנר בן שושןניתוח פלסטי הוא אופציה שהופכת נפוצה יותר ויותר עם השנים. למגמה מובהקת זו תורמים מספר גורמים: ראשית, השתכללות ההליכים הכירורגיים והאפשרות להגיע לתוצאות מחמיאות מאוד. שנית, צמצום תופעות הלוואי והפחתה דרמטית של שכיחות הסיבוכים. בנוסף, בניגוד לעבר, היום אנשים כבר לא מתביישים להצהיר שהמראה המשודרג הוא תוצאה של מתיחת פנים, הגדלת חזה, שאיבת שומן וכו'.

ככל שהביקוש לניתוחים הפלסטיים השונים עולה, עולה גם ההיצע, וכדי למצות את הפוטנציאל של הרפואה האסתטית חשוב להקדיש קודם כל תשומת לב לבחירת המנתח שבידיו מפקידים את מימוש החלום.

מומחיות בכירורגיה פלסטית עוד לפני גיל 30

ד"ר אבנר בן שושן התחיל ללמוד רפואה בגיל צעיר מאוד, 17. בגיל 24 כבר סיים את הלימודים בפקולטה הנחשבת סנט אנטואן שבפריז, ועוד לפני גיל 30 השלים התמחות בכירורגיה, גם פלסטית וגם משחזרת.

אחד ההישגים המרשימים שלו הוא לקיחת חלק בניתוח שחזור הפנים הראשון שנערך אי פעם בעולם, ובאופן כללי הקליניקה שהקים בבירת צרפת שגשגה.

לאחר העלייה בישראל, עבד ד"ר אבנר בן שושן במחלקות לכירורגיה פלסטית בבתי החולים בילינסון ושיבא, ומאז 2003 הוא מבצע מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים במסגרת הקליניקה הפרטית.

מגוון רחב של טיפולים במרפאות בתל אביב, אשדוד ורעננה

ההצלחות המרשימות של ד"ר אבנר בן שושן מנתח פלסטי בכיר הובילו לביקוש ער לשירותיו. בהתאם הוא מפעיל כיום לצד הקליניקה בתל אביב גם מרפאות באשדוד וברעננה.

המטופלים והמטופלות המגיעים לקליניקות הנ"ל יכולים לבחור בין מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים (הגדלת חזה, הרמת חזה, מתיחת פנים, מתיחת בטן, הרמת גבות, הצמדת אוזניים, עיצוב זרועות ועוד), וגם בין טיפולים לא כירורגיים רבים (מתיחת פנים עם חוטים, פיסול פנים, עיצוב שפתיים, טיקסל ואחרים).

יושרה מוחלטת וחושים אסתטיים חדים

ד"ר אבנר בן שושן מביא לידי ביטוי בעבודתו מספר איכויות יקרות ערך, ובראשן יושרה מוחלטת. בזכות איכות זו הוא ימליץ על ניתוח (או כל טיפול אחר) רק כשבאמת יש צורך בכך, וכשהשינוי האפשרי משמעותי.

תכונה נוספת היא תשומת לב מרבית לכל פרט ופרט, הן במהלך תכנון ההליכים הכירורגיים והן בזמן יישומם.

החושים האסתטיים החדים וההיכרות עם הטרנדים העכשוויים מאפשרים לד"ר בן שושן ליצור עבור כל אחד ואחת את המראה המחמיא ביותר עבורם, כשגם הרצונות שלהם באים כמובן לידי ביטוי.

למידה מתמדת

גם אחרי השנים הרבות מאוד בתחום, וכשאמתחתו ניסיון רחב היקף וידע עצום, ד"ר אבנר בן שושן לא מפסיק ללמוד.

ההתעדכנות המתמדת כוללת גם הצטיידות במכשירים מתקדמים – למשל הטיקסל (Tixel), שמיועד למי שרוצה להצעיר את עור הפנים בלי הליך כירורגי. מכשיר זה מחדיר חומרי הזנה ו-ויטמינים שונים לנקודות שנבחרו באופן מושכל ברחבי הפנים, והתוצאות שלו מוצלחות במיוחד.

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

פתח/י צ'אט
זקוקים לעזרה?
ד"ר אבנר בן שושן
שלום,
איך אפשר לעזור?
Call Now Button