072-3304932

למי מתאים ניתוח הרמת גבות

ניתוח הרמת גבות

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

מידע על הרמת גבותהגבות מעניקות מסגרת לפנים ומכיוון שכך, חוסר פרופורציה שלהן עלולה ליצור הבעה עייפה וזעופה.

עם ההתבגרות וההידלדלות בנפח הפנים, גם העור הופך לדקיק והפנים נראות נפולות, כמו גם הגבות. ניתוח הרמת גבות למעשה "פוקח" את העיניים, כאשר שילובו עם הרמת המצח משפרת באופן ניכר את מראה הפנים שנראה צעיר ורענן.

ד"ר אבנר בן שושן הוא מומחה לפלסטיקה שמבצע ניתוח מתיחת פנים וגוף מסוגים שונים, לרבות ניתוח להרמת הגבות בטכניקה חדשנית ומינימום של צלקות.

למי מומלץ לעבור ניתוח הרמת גבות?

הרמת הגבות הוא ניתוח מומלץ לנשים, או לגברים, שהמבט שלהם נראה תשוש ועייף בשל צניחה של איזור הגבות ועודף של עור נפול, שנמצא בצידי הגבות. נפילת העור בצידי הגבות החיצוניים, מייצרת מראה מיוסר שאיננו אסתטי, לכן המטרה בהגעה אל ניתוח הרמת גבות היא להשיב אותן למצב שבו החלק הפנימי נמוך יותר מהחיצוני ולא להפך.

הניתוח פופולרי בקרב אנשים בגילאי שישים פלוס, לאור העובדה שהקמטים בפנים הופכים לדומיננטיים יותר סביב הגיל הזה, אך אפשרי גם בגילאים צעירים יותר.

מהלך הניתוח – והשילוב האפשרי עם הרמת מצח

ניתוח הרמת גבות הפך לנפוץ במיוחד בשנים האחרונות, לכן גם שיטות הביצוע של הפעולות הכירורגיות במסגרת הניתוח, התעדכנו והתחדשו.

התהליך כולו מתקיים תחת הרדמה כללית ובאמצעות מכשור מינימליסטי, המאפשר דיוק מקסימלי בחיתוך וצמצום משמעותי של הצלקות, עד ליכולת להסתירן לחלוטין באמצעות חיתוך שהוא על קו השיער ואיננו בולט לעין.

ההליך האסתטי שרבים מהמנותחים מבקשים לבצע במקביל להרמת הגבות, הוא הרמת מצח, על ידי טיפול בשליש העליון של הפנים ולא רק בגבות עצמן, ניתן לסייע לאנשים בעלי קמטים עמוקים ומבט "נפול", להחזיר את הגלגל לאחור ולהשיג מחדש את המראה הצעיר שהיה להם בעבר.

איך מתכוננים לניתוח להרמת הגבות?

חשוב להדגיש: מהלך הניתוח יושפע, בכל מקרה, ממאפייני הפנים של הפציינט ומצב העור שלו, לכן ההנחיה היא להתכונן ככל הניתן מוקדם לקראת הניתוח, על מנת להביא את הגוף ובמיוחד את העור באזור הפנים, למצב המיטבי – מה שיסייע להשגת תוצאות נהדרות ומשביעות רצון.

ההמלצה היא לשתות כמויות גדולות של מים כדי להרות את העור "מבפנים" בשבועות שלפני הניתוח, ליטול תרופות בהתאם להוראות הרופא בלבד ולהימנע מעישון.

הוראות ספציפיות עבור כל מטופל, ניתנות לו באופן ישיר מהרופא ובהתאמה אליו, בתוך הקליניקה עצמה.

תקופת ההחלמה לאחר ניתוח הרמת גבות

כאשר מדובר בניתוח הרמת גבות בלבד, ההחלמה היא קצרה יחסית ולמעשה בתוך ימים ספורים ניתן לחזור לשגרת החיים הרגילה.

עם זאת, חשוב להימנע מחשיפה לשמש למשך זמן רב ויש להתכונן נפשית לחוסר נוחות מעטה, בימים הראשונים, אשר ניתן להקל עליה וכן על הנפיחות שעלולה להיווצר, על ידי משחות ייעודיות והנחת קרח על העיניים – לא באופן ישיר אלא באמצעות קומפרסים.

באם מדובר בניתוח שכולל הן את הרמת הגבות והן ניתוחים נוספים, בין אם זו הרמת מצח, מתיחת פנים או הליכים אסתטיים אחרים.

חשוב להבין כי בימים הראשונים תיתכן נפיחות וגם כתמים סגולים ואדומים על העור, הזקוק להחלמה מהתהליך.

יש לנוח ולהשתדל שלא לגעת באזור המנותח ולגשת לרופא במידה שישנן תחושות שהן מעבר לאי-נוחות, או במקרים שנדמה שנוצר זיהום, על מנת לקבל את התרופות המתאימות שיסייעו להקלה ולטיפול.

לאחר מספר ימים כבר ניתן יהיה להבחין בתוצאות וליהנות מהן.

לעבור ניתוח להצמדת הגבות אצל רופא פלסטיקה מומחה

ד"ר אבנר בן שושן הינו מנתח פלסטי בכיר ומומחה בטיפולים אסתטיים מתקדמים, שצבר שעות ניסיון בניתוחים פלסטיים מורכבים, לרבות ניתוחי הרמת גבות. מעוניינים להתייעץ לגבי הרמת גבות או כל הליך אסתטי אחר? לפרטים על ניתוח מתיחת פנים לחצו

קבעו בהקדם תור לייעוץ מקצועי בקליניקה, בטלפון 072-3304932.

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

פתח/י צ'אט
זקוקים לעזרה?
ד"ר אבנר בן שושן
שלום,
איך אפשר לעזור?
Call Now Button