072-3304932

מידע נוסף על הצמדת אוזניים

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

זהו אחד מהניתוחים הפלסטיים הבודדים, המתבצעים בקרב ילדים ומבוגרים כאחד

ניתוח הצמדת אוזניים מתבצע אצל אנשים בעלי אוזניים בולטות באופן ניכר, המתמודדים עם קשיים בעקבות המראה החיצוני שלהם, כגון פגיעה בביטחון העצמי והפיכתם למושא ללעג.

מידע על הצמדת אוזניים

זהו אחד מהניתוחים הפלסטיים הבודדים, המתבצעים בקרב ילדים ומבוגרים כאחד – כאשר מרבית המטופלים שעוברים את הניתוח, הם ילדים בני חמש עד ארבע עשרה. ד"ר אבנר בן שושן הינו מומחה לרפואה פלסטית, המבצע ניתוחים להצמדת אוזניים בקרב בני כל הגילאים והינו בעל ניסיון עשיר בתחום.

ההבדל בין ניתוח הצמדת אוזניים אצל ילדים לעומת מבוגרים

מבוגרים המבקשים לעבור תהליך הצמדה של האוזניים שלהם, יגיעו לקליניקה לניתוח שאורכו כשלוש שעות, המתבצע בהרדמה מקומית ובשילוב עם חומרים מרגיעים.

נוהל זה מאפשר למנתח לדייק בחיתוך בסחוס, פרוצדורה המהווה חלק בלתי נפרד ממרבית הניתוחים מסוג זה.

בסיום הטיפול, יושארו מנותחים מבוגרים להשגחה למספר שעות ויוכלו לשוב לביתם, כבר באותו היום.

התהליך הוא שונה במעט אצל ילדים, אשר יורדמו בהרדמה כללית לצורך הניתוח, זאת כדי להימנע מחוויה לא נעימה בקרב הילד המטופל  וגם כדי לסייע למנתח עצמו לעשות את עבודתו במדויק, ללא תזוזה של המנותח.

בנוסף, ניתוחי ילדים לרוב יצריכו אשפוז של המטופל הצעיר להשגחה ללילה אחד.

ההכנה לקראת התהליך של הצמדת האוזניים

ישנה חשיבות גבוהה בהבאת הגוף למצב פיזי מיטבי, טרם ההגעה לניתוח, זאת כדי לאפשר לגוף להגיב היטב לפעולות המתבצעות בו ולהחלים בצורה מלאה.

ההכנה מטרתה לייצר בסיס אופטימלי, מבחינה גופנית, לביצוע הניתוח עצמו, כדי להגיע לתוצאות סופיות משביעות רצון ולמראה החיצוני המבוקש.

ההנחיות להכנת הגוף לקראת התהליך, כוללות הימנעות מעישון ותרופות מדללות דם בימים הקודמים לניתוח, הקפדה על רחצה יסודית ביום שלפניו ובמידה שהניתוח עומד להתבצע בהרדמה כללית, הימנעות מאכילה ושתייה, לכל הפחות שמונה שעות לפני תחילתו.

הצום מאפשר תגובה טובה יותר של הגוף לפרוצדורות המתקיימות תוך כדי הניתוח ומונע בחילה בקרב המטופלים, בשלב ההתעוררות. לחצו לפרטים נרחבים על ניתוח הצמדת אוזניים

מהם שלבי הניתוח?

כתלות במבנה האוזן של הפציינט עצמו, כך תתקבל ההחלטה בנוגע לדרך הנכונה להצמיד ולעצב את אוזניו. שתי השיטות המובילות הן:

  1. חיתוך הסחוס ה"עודף" והצמדת האוזניים למקומן הרצוי- שיטה שמתאימה לבעלי סחוס מעובה וגדול, שהוא זה שמעניק לאוזניים את הצורה הלא פרופורציונלית שלהן ובמהלך הניתוח הוא מוסר באופן חלקי.
  2. על ידי תפירה וקיפול של הסחוס באוזניים ויצירת מראה צמוד שלהן, ללא חיתוך.

ישנם מי שנזקקים הן לחיתוך והסרה חלקית של הסחוס והן לתפירה וקיפול שלו, כאשר רופא  מקצועי ובעל ניסיון, יידע כיצד לבצע את הפרוצדורה במיומנות ולהקנות לאוזן מראה טבעי, המתאים לפניו של המטופל.

ככלל, נחשב הניתוח הצמדת אוזניים לפשוט יחסית ברפואה האסתטית. העובדה שמדובר בהליך וותיק ומבוקש מאוד, סייעה לצבירת מיומנות ומקצועיות ברמה גבוהה ביותר, בקרב מנתחים פלסטיים בכל רחבי הארץ.

החלמה מניתוח להצמדת אוזניים – התנהלות יום יומית והוראות טיפול ורחצה

המטרה בזהירות היתרה, שהמנותחים מתבקשים לנקוט בה לאחר ניתוח הצמדת אוזניים, היא במניעת נזקים לאזור המנותח.

פציעות באזור האוזניים כמו מכה חזקה או שריטות, עלולות לשבש את תוצאות הניתוח ולגרום לכאבים ולכניסת חיידקים לאזור החתך, שיכולים לחולל זיהום.

ההמלצה עבור מנותחים היא להימנע מפעילות מאומצת, לכל הפחות לשבוע ימים מסיום הניתוח – והקפדה על החלפת התחבושות, העוטפות את הראש והאוזניים ומעניקות כיסוי לחלק המנותח, כדי למנוע היווצרות זיהומים.

לעבור ניתוח להצמדת האוזניים אצל מומחה ברפואה אסתטית

ד"ר אבנר בן שושן הוא מנתח פלסטי מומחה לרפואה פלסטית וחבר באגודה הישראלית לכירורגיה פלסטית, אשר צבר אלפי שעות ניסיון בניתוחים אסתטיים מכל הסוגים.

מעוניינים לקבל מידע בנוגע להליך הצמדת אוזניים או כל ניתוח פלסטי אחר?
התקשרו עוד היום לקליניקה והזמינו תור לייעוץ מקצועי בטלפון 072-3304932

 

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

פתח/י צ'אט
זקוקים לעזרה?
ד"ר אבנר בן שושן
שלום,
איך אפשר לעזור?
Call Now Button